۱۳۸۸ تیر ۶, شنبه


آلگرو
کلید :
سکوت سفید-- سیاه چنگ -چنگ چنگ چنگ -سفید -چنگ دولاچنگ چنگ سکوت چنگ-سفید -سفید- سفیدسکوت-سکوت سفید نقطه دار-
چنگ استکاتو؟/سفید؟- سکوت سفید نقطه دار سکوت -سکوت سیاه- سکوت سکوت سکوت، سفید

...پیانو

۱۳۸۸ خرداد ۱۲, سه‌شنبه

so much for our happy ending

شما،همه ی شمایی که قصه ی ما را دنبال کردید.خیلی حرف ها برای گفتن هست...همه ی رمز هایی که نفهمیدید،چون جزئش نبودید.حالا شما را تنها می گذاریم.و برای خداحافظی حرف ،زیادی است.تمام این حرف ها و پیام ها و داستان هابه پایه ی باور به چیزی که می نویسیم بود،بعضی را زودتر فهمیدیم،بعضی را دیرتر.ان قدر حرفه ای شدیم که این اواخر تبدیل به مناظره ی خالص شد.چیزی که قبل از همه ی این وبلاگ ها،کامنت ها ،قبل از رفتن ،موقعی که آن زمان هم را می دیدیم،می دانستیم.ما هیچ وقت دروغ نمی گیم .هیچ وقت اگر غیراین بود نمی شد. چه زمان هایی که در این مدت بار ها از هم متنفر شدیم،احتمالا بد و بیراهی هم گفتیم،ولی ماند،چرا و چرا تمام این چیز ها که همه چیزش روی هوا هست ولی ماند در کنار همه ی نوشته هایی که سلاخی شدند.
بود ،این بود، صدا، رنگارنگ،باهوش،خیلی مهربان،با حوصله،صبور...
حالا زمان رسیده،ما،این خانه ی کهنه را تنها می گذاریم، هر دو می رویم،این بار با جنسی دیگر. نه احتمالا حرف هایمان عجیب است نه کار خارق العاده ای برنامه اش را داریم.و باز برای خودم تکرار می کنم ،قول نمی دهم بتوانم جلویم را بگیرم.خیلی عقب افتاد.خیلی ،بد بود،خوب هم بود،هنوز برای دیدن عجله نکردیم ولی.تمام چیز هایی که به یاد خواهیم آورد و آن هایی که فراموش می کنیم.اولین روز،خیال من، با کامنت خودم تو پیجم شروع شد.یگانه و به یاد ماندنی می شویم.اون روز ها شعور زیادی نداشتم و فک کنم برای مثال براد پیت رو اشاره کردم.مستر اوشن رو سر لوحه در نظر بگیر،این بزرگترین نقشه ی دزدی در این کشور بزرگ هست.
پیش بینی می کنید و باور دارید بیشتر از یکی دو هفته طول نمی کشد.نمی دانم ،نمی دانیم، شاید!من حرف ها م رو زدم،تو چی می گی؟حرفی نداری؟

۱۳۸۸ خرداد ۱۱, دوشنبه

HONESTLY

.

realization

.