۱۳۸۷ دی ۱۴, شنبه

vanity

آموزش پریدن در استخر پر عمق برای اولین بار....
اول باید خودتان را برای آب بگیرید.. یعنی مثلا: آب.. این من نیستم که می خوام بیام توت.. قضیه بر عکسه
بعد که آب قضیه را درک کرد... شما در حالی که خودتان را گرفته اید با بد بیبنی تمام تا لبه ی استخر قدم می گذارید...و نگاه سردی می کنید ببینید عکس العمل آب چیست...
در کمال تعجب آب تصویر شما را نشان می دهد..بعد شما بدتان می آید
پس با نوک پا عکس العمل قبلی آب را خراب می کنید...و می بینید که آب شما را گیج می کند...

- از ابتدا برای آب شروطی تعیین می کنید.. مثلا این که من فقط روت وایمیسم و تایرم همرامه وبعید می دونم و تن خودم رو به تو نمی سپارم یا شکشو دارم...بعد که مطمئنتان کردند...با اختیار خودتان آرام خودتان را روی آب می اندازید ...
- ...احتمالا تایر تعادل نداره: منو بیارین بیرون بیارین بی بی بی بی غلط کردم غلط کردم ...اینجا دیگر شما تصویر خودتان را نمی بینید. سپس چون شما دیگربزرگ شده اید و با سرد و گرم روز گار آشنا هستید.. همین یک بار که بزرگان دارند مسخره تان می کنند.. با تمام توان دقت کنید تمام توان و عین سگ .. طوری که کسی نفهمد از همان تو لذتش را با ذیگران در میان می گذارید .
بعد با همان قیافه ی آموزنده ی اولتان بسا شیک تر از آب بیرون می آیید..که این بار،تصادفا، دیگران پشتشان راه است . دیگربه پسر
خاله یتان می گویید هیچ استخر نمی رید چه کاری است وقتی نرم افزار مجازی اش گیرتان می یآید...
-پس شما یا آرام آرام تکه تکه بدنتان را با دمای آب تطبیق می دهید...شوخی شوخی مهارت واضح شما در کنترل نفّس، آب هم از لحاظ روانی خودش را با شما تطبیق می دهد.بعد کلی، سرد می شود و شما یک قانون به قوانین طبیعت اضافه می کنید:بس است .این جور موقع ها عمه یتان از سکو فریاد می کشد کی رفتی کی اومدی؟
اگر دمپاییتان لغزان باشد همه یک دفعه تماشایتان می کنند و شما روی سر آب جا دارید...دیگر هر گندی هم که در آب بزنید در نظر هیچ کی کوچک نمی شوید.
vanity finished

هیچ نظری موجود نیست: