۱۳۸۸ فروردین ۵, چهارشنبه

ضربان قلب

تو ماشين موقع رفتن، دست ها را بالا زده..با به خاطر آوردن نام خدا سر بازو را جهت وضو می چرخاند ودر تاریکی تونل با آهنگ،سر و سينه بيرون ...چیغغ جیییییییییییغ مي شنويم.
*********
تمام سفر لحطه یی یک جا ننشست ،یک بند بدنش را در فکر سکون یا حرکت جدید از زوایای جدید فرا می خواند...جت اسکی مان را در تیک آف با كمال افتخار چپ مي گردانم.دو بارهمراه ،ادعای غرغ شدن می نمود.آن جا ديگر از بس دور بود آب سبز، آبی شده بود. یارو همو اول کار گفتش عین خر سوار شدی... عین خر نمی رونی! حالا طولي نمی کشه که بر می گردی. ،ما بی برو برگرد منتظر بودیم که دیگه گشتی بیات برمان گردانند و بعدها به هیچ وجه اثبات نشد.من رانندگی می کردم،-برادر- گریه...
می کرد. جایی بودیم که ساحلی دیده نمی شد آبتنی کردیم.من رانندگی می کردم،برادر- نوید گریه می کرد. احساس براد پیت می کنم که ...نوید رو پشت خودش نشونده و داره موتور سواری می کنه.باد می خوابوند تو گوشمون و فریاد سر بالا ي من:بابببا کرممممم باد می خوابوند تو گوشمون و فریاد من:رب ساو، عتتت، به ربببب... ساه، عتت! رب ساو، عتتت به ربببب... ساه عتت! بالاخره برادر ،همراه، بار آخر با تمام قوا زود تر از من پرید پشت رل ....و احساس تعادلی که کنترلش به او واگذار شده بود دلچسب می شود.

*****
باد بزتن های خیالی رو گرفته بود دستش و رقص باله رو با خیز برداشتن عزا داری بوشهری ها تلفیق کرده و برايمان دنبال استپ های رقص لب کارونی می گشت...با بدنش صحبت می کنیم. اون گروه محلي موسیقی دور ساحل رو به بي توجهي همه مي چرخيد اون شب رفت وسط غريبه ها و تنهایی درون دایره تمريني براي سازشان يك دور رقصید...
الان که برای اولین بار وایسادم تو یه کشتی ..می گم به خودم اون ملوانه محض خنده از سر مستی گفت ای بابا دریا رو تا ته نمی بینم.. یا ای بابا من چه قدر مست شدم و دریا رو تا ته نمی بینم .ای بابا کره صاف و نرمه..یا کره هم صاف و نرم باشه چه خوبه یا خدا من گیجم و از یه جایی به بعد رو نمی بینم.زمینم گور باباش ...مثلا گرده!هاها.. گرده هاها.. گرده.بشینم شبی یه شعاعی، چیزی، براش در بیاریم!
که البته تاریخ نشان داد هیچ کس میل به نحویل گرفتنش نداشت.

سفر ،غیر قابل پیش بینی بود ...
تصمیم بزرگان ،در یک روز، ما را به جزیره ی -کیش- برد.
زمان ،مثل این گردالی ییه که بین دست اشاره ام دارم باز می کنم...ثانیه ها می گذرند.

**
وایع سو...این صدا شبیه جوجه اردکی تجسم شنيده مي شود که تازه در اومده: وُی غ سا....

هیچ نظری موجود نیست: